MBN heeft een nieuwe huisstijl

Bij een frisse start op de nieuwe locatie in Roden, hoort ook een nieuwe huisstijl! MBN vond het oude logo niet meer representatief voor het bedrijf en wilde iets nieuws.

“We hebben als organisatie een enorme professionaliseringsslag gemaakt. Ons oude logo sloot daar niet meer bij aan. Daarom hebben we er voor gekozen om een nieuw logo te ontwerpen. Ons nieuwe logo straalt professionaliteit uit en sluit hierdoor veel beter aan op de fase waarin MBN nu zit. Daarnaast hebben we een geheel nieuwe website die responsive is. In de huidige tijd een must aangezien veel bezoekers de website op een smartphone of tablet bekijken.”:aldus directeur Jan van Esch.

In het nieuwe logo wordt de afkorting MBN gebruikt en staat voor Metaalbewerking Noord. Intern werd de afkorting al gebruikt en ook klanten gebruiken de afkorting. Het was daarom een logische keuze om de afkorting MBN in het nieuwe logo te verwerken. De kleuren van het logo zijn afgeleid van het oude logo om toch een stukje herkenbaarheid mee te nemen. De zeskant in het logo staat voor stabiliteit en stevigheid, daarnaast is het de meeste efficiënte vorm in ruimte. Kenmerken die goed bij MBN passen.